duminică, 11 martie 2012

legenda dragostei in versuri

Luna a inghetat
Noaptea s-a oprit
Dorintele au incetat
Pentru ca e ceva care s-a oprit
Pe buzele mele.

Cand va incepe sa curga,
Cand norii negri vor pleca,
Cand luna si stelele
Se vor ascunde,
Ploaia s-a oprit
Va turna din nou.

Luna a inghetat,
Noaptea s-a oprit
Dorintele au incetat
Pentru ac e ceva care s-a oprit
Pe buzele mele.

Mai trebuie sa-ti curga lacrimi,
Cineva vrea sa-mi spuna ceva?
Toata lumea trebuie sa taca langa mine.
Unul sau altul devin dusmani,
Cand unul devine tinta
Sa vedem care e rezultatul
Ceea ce se oprise,
Va incepe acum.

Luna a inghetat,
Noaptea s-a oprit,
Dorintele au incetat ,
Pentru ca e ceva care s-a oprit
Pe buzele mele.

Nu s-ar fi dus nici daca Donmul
L-ar fi chemat...
Dar dragostea l-a strigat,
Ei se uitau neputinciosi,
Dar viata il chema grabita...

Luna a inghetat,
Nopatea s-a oprit,
Dorintele au incetat.
Pt ca e ceva care s-a oprit pe buzele mele.


Ea se zbatea,
El inainta..
Timpul se scurgea,
Iar moartea ii chema...

Luna a inghetat,
Noaptea s-a oprit
Dorintele au incetat,
Pentru ca e ceva care s-a oprit
Pe buzele mele..

Oameni fiti fericiti,
Voi ati ales,
Dragostea va fi invinsa....

Luna a inghetat,
Noaptea s-a oprit,
Dorintele au incetat ,
Pentru ca e ceva care s-a oprit
Pe buzele mele..
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu